söndag 29 april 2012

TV morgon

Hejsan läsare!

Vaknade typ vid tolv och satt och åt frukost vid TVn sen fastna jag där. På söndagar går alla bra program i repris.Tex. ett av mina favoritprogram, Kholé och Kim Kardashians program. Asså, älskar dom. Sen var det Desperate housewifes och två andra tjej serier. Medan mamma och jag kollade på TVn så målade hon mina naglar så nu är dom rosa och fina, hihi. Målar dom sällan för att jag har så svårt att slappna och ha still mina händer. Dock så älskar jag att fixa naglarna. Förresten har jag värsta tjej dilemmat nämligen vad jag ska ha på mig imorgon. Det är ju valborg och ska på fest. Jag har massor av kläder, men när jag ska ut ar jag ingenting eller så har jag för mycket snyggt så att jag har svårt att bestämma mig. Känner ni igen er? Och så är det inte bara outfitten som är svårt att bestämma utan också skona, väskan osv. Det är svårt att vara tjej.

Nu ska jag äta, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar