tisdag 10 april 2012

FRÅGESTUNDS SVAREN KOMMER IMORGON


/N

5 kommentarer:

  1. vad tycker ni om incest? :) jag gillar det.

    SvaraRadera
  2. 1 varför började ni blogga tsm
    2 kan inte du göra en video inlägg
    3 hur gammal är du ?
    4 favorit mat?
    5 favorit djur?
    6 favorit idol ?

    SvaraRadera
  3. Om du inte hade haft ditt handikapp tror du ditt liv hade sett mycket annorlunda ut?
    vad hade du gjort då, som du inte kan göra nu?

    SvaraRadera
  4. Tycker du är sjukt modig som vågar gå ut med ditt handikapp på nätet!
    om jag hade haft ett handikapp så skulle jag aldrig vilja/vågat gå ut med det.
    Tycker du är sjukt fin iaf!<3
    Vill bara veta hur det är att jobba som modell när du sitter i rullstol?
    Har kollat lite på dina bilder och började gråta när jag såg dom!
    Så sjukt underbart vackra bilder måste jag säga!<3

    SvaraRadera
  5. hejsan jag tycker att du e jätte intresant jag har inte riktigt någo att säga men jag visste inte att handikappare tänkte så där som en valig tjej och att den kunde skriva och stava så där bra jag är en vanlig 11 årig tjej men jag har ett problem i mitt liv jag är lite konstig jag leker ennu med barbien är mest med 1or och 4or i skolan och jag blir mycket retad av det därför gillar jag att läsa din blogg!

    SvaraRadera