fredag 13 april 2012

"Hur är det att ha assistent?"

Hej! Jag undrar vad det är du inte kan göra som dina assistenter hjälper dig med? Hur känns det att ha en assistent?Sen måste jag bara berätta hur stark jag tycker du är. Om alla hade varit lika coola och säkra på sig själva som du är tror jag att världen varit lite bättre faktiskt!
Kram Alice

Svar:
Hej! Mina assistenter hjälper mig med nästan allt. Det kan vara allt från att äta till att städa osv. Jag och mina assistenter kommer jätte bra överrens och jag ser dom som mina stora systrar för att förutom att dom hjälper mig med praktiska saker så hjälper dom mig mycket med såna här tonårs problem. Mina assistenter bryr sig jätte mycket om mig på sin privata tid, jag är liksom inte bara ett jobb för dom så jag tror att det är därför som jag trivs så bra med dom.
Aww, tack! :)
Kram! /N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar