tisdag 10 april 2012

BOYS!


Nu när sommaren närmar sig börjar den lilla killgalna tjejen i mig vakna till liv efter vintern. Så dagens ämne får handla om killar. Killar är mitt och Elhis främsta samtals ämne. Vilka är heta och fula, snälla eller svin? Har han magrutor? Vilka ska jag haffa i sommar? Elhi är upptagen så den här  sommaren ska jag haffa och Elhi ska vara min ''tolk'', hhi. Jag har varit rätt seriös när det har gällt killar. Har tex. inte varit den som haffar. Men nu, nu orkar jag fan inte vara seriös längre. Jag är femton år och ska leva livet medan jag kan. Snart är jag trettio och då vill jag inte ångra mig för att jag satt hemma och tråkade. Jag är som två personer. På hösten/ vintern tar jag skolan i första hand, är deppig osv. Men på våren/ sommaren så fuckar jag ur totalt och det enda som jag vill är att festa, sola, haffa och lyssna på Techno musik. Haha, helt wierd, i know. Men gillar sommar Natthi mycket mer än vinter Natthi.

Killar som jag dras till utseendemässigt:
1. Dom som spelar i band. Jag vet verkligen inte varför men tycker att dom är sjuk heta på något sätt. Speciellt dom med lite länge hår.
2. Sommar killar på stranden. Ni vet. Knälånga badshorts, magrutor, solbränna osv. DET är hett!

Killar som jag faller lätt för:
1. Dom som spelar piano eller gitarr. Asså aa. Kan inte riktigt förklara varför men får snabbare hjärtklappning bara av att tänka på det.
2. Dom som sjunger. Samma sak där.
3. Killar med humor. Jag älskar att skratta.
4. Leenden. Om en kille ler åt mig då smälter jag.
5. Killar som vill veta mycket om mitt handikapp. Det är sjukt gullig.
6. Killar som ger komplimanger.

2 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen blev :)
    Den var fin förut med såklart, men detta var snyggt :)

    SvaraRadera