onsdag 11 april 2012

SVAR DEL 1

Hej, jag ville bara säga att du är så sjukt stark! du har världens finaste blogg och du är verkligen dig själv! och så är du sjukt söt! jag kollar din blogg flera gånger om dagen och blir alltid lika glad! din blogg har gjort även mig starkare! jag tycker att du är världens underbaraste människa för du är så sjukt stark! fortsätt med det du håller på med! fortsätt göra andra personers live mycket lättare! 

Nu till frågan: Vad har gjort dig så stark? 
/T :)<3


Svar:
Aww tack! Vad glad jag blir! Jag har gått igenom mycket  i mitt liv ända sen jag föddes. Och mottot "Det som inte dödar dig, gör dig bara starkare" passar rätt bra som svar :)<3


har du någon pojkvän? har du haft det?


Svar:
Jag har haft men är nu singel.



Kan du göra en videoblogg? Vilket är ditt favorit plagg i din garderob? Tycker du om Justin Bieber? Vilka bloggar läser du?


Svar:
1. Ja, det kan jag.
2. Min blåa tighta klänning från BIKBOK


Min skinnjacka från H&M


Och min röda stickade tröja från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar