lördag 7 april 2012

Släkt påskmiddag!

Hej!

Kom hem från påskmiddag med hela släkten för bara någon halvtimme sedan. Vi var hos min systers hus. Skita snyggt, heelt nybyggt och allting! Vi åt huur mycket mat som helst, känns som att jag har ätit för hela veckan haha. Först när vi kom minglade vi bara med champange, sedan åt vi först "kallrätterna" med potatis, lax och sill, efter det vare varmrätter! Potatis, jansonsfrästelse, lax, sill, sallader, köttbullar , korvar och en massa mer! efter det fick vi vila magarna medan min andra syster fixade iordning ost och kex som vi sedan fick trycka i oss för att efter det äta två pajer och en kaka!. Hahah guud mådde illa och var hungrig på en gång sen mitt i allt hade jag mensvärk och frös ihjäl haha. Men kvällen vart lyckad iaf :) Mina byxor passar inte riktigt runt min mage nu, någon som kan förstå det? ;)


P.S Tog fler bilder en de nedan, men blogger vill inte samarbeta med mig idag :( Så ni får bara de hära!
Sill fatet + räkor och kaviar typ (ni vet svart rom ;s)














Laxen :)




























Salladen :)




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar