lördag 14 april 2012

Ang. videoinlägget

Asså ville bara säga ett par meningar om vårt inlägg som vi gjorde igår. Jag vet att jag såg fett CP (eller jag ÄR rättare sagt CP) och jag tror säkert att jag kan bli mobbad pga. videon. Men bryr jag mig? Nej, inte ett skit. Jag ser mig själv som jävligt modig. Att jag som 15 åring tjej vågar skriva offentligt om mitt handikapp och att lägga ut en sådan video där man ser rätt tydligt att det är fel på mig är jag stolt över. Och att veta om att jag kan hjälpa andra tjejer med handikapp att våga mer känns så himla bra. Jag bloggar inte för att själv bli känd utan för att jag vill hjälpa yngre tjejer så att dom inte behöver gå igenom och ta allt skit som jag har fått göra under mitt liv och inte minst nu i tonåren.

/N

2 kommentarer:

  1. Fortsätt vara stark och fortsätt blogga, du är en förebild för väldigt många! Och bry dig inte om allt folk som snackar/skriver skit , för de har ingen aning om va de pratar om, de visar hur omogna de är, så ta ingen skit!
    Tack för en super bra blogg!
    Kram !

    SvaraRadera
  2. Du är så sjukt häftig och stark! Dessutom tycker jag inte att du kan säga att det är "fel på dig", du är bara på ett annat sätt än vad som är vanligast. Heja dig, du är min idol!

    SvaraRadera