söndag 15 april 2012

Måsten innan jag dör!

Hej


Tycker jag ska ta och vara lite social och så, så här är några måsten innan jag dör!

  • Få barn (hälst 2)
  • Om jag får en son döpa honom till Viguel
  • Ha sex i en husvagn
  • Gifta mej
  • Bo med min kompis i en lägenhet
  • Ha värsta jävla bomb festen!
  • Köpa en luis vuitton väska (stavas?)
  • Köpa en stripper pole (värkar så jävla najs + man tränar mycket!)
  • Beställa något från www.korsetten.se
  • Kyssa någon i regnet
  • Åka på en road tripp med mina bästa kompisar!
  • Vara vän med mina närmaste till döden skiljer oss åt


/E

1 kommentar:

  1. Jag tränar sån pole fitness, pole dance, men mer fitnessinriktad med styrka och trick. Så roligt och man blir stark i armar, mage osv medans man har kul :)

    Har tränat 2 år, det är superkul. Vissa folk har fördomar och tror man klär av sig, men äsch, pole fitness är en stor sport man tävlar i.. Man tränar ju och klättrar och så utefter vad man kan och orkar och klarar :)

    Sen har egentligen stången sitt ursprung från Kina, chinese pole, där män framför allt klättrade och klättrar och gör konster på stången.
    Så det har ju absolut inget med stripp att göra egentligen :)

    Men vissa folk tror så mycket..
    Jag tränar ju för att det är superkul och bra träning :)

    Här är länkar till 2 bilder :)

    http://1.bp.blogspot.com/-_wcDndsYzUc/T2dmd_Gg5pI/AAAAAAAAB-o/Ms0QbP3A3Es/s1600/Img_5671.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-VaIs6jO1rGA/TazIBOLt1wI/AAAAAAAAAgw/76V4tFvCsSA/s1600/Gemini%2521%2B18%2BApril%2B11.jpg

    SvaraRadera