fredag 13 april 2012

Godmorgon!

 Heej bloggen!

Jag har nyss gått upp och sitter och väntar på att min kära lillebror ska bli färdig med American pancakes. Mums! Vad tycker ni är godast, amerikanska eller svenska? Jag tycker lätt amerikanska. Älskar att dom är så tjocka! I alla fall, idag ska jag göra massa tråkiga saker. Städa, tvätta, plugga, platta håret osv. Tråkigt!

Ikväll kommer Elhi och sover över. Vi ska ha en riktig filmkväll med monster, godis, snacks osv. Vi ska bla. se andra delen av The Ring, När lammen tystnar, SAW 2, American pie och Barnhemmet. Äntligen ska jag se Barnhemmet! Har velat se den sen den kom ut. Har ni sett den? Är den läskig? Jag hatar skräckfilmer med övernaturlig saker som i SAW. Hur ofta är det att en gubbe har massa lik i en källare likson? Nej, juste. Dock tycker jag att SAW clownen är jävligt läskig. Skriker mer för den än för liken, haha. Men gillar skräckisar som The Ring mer.

Nu ska jag äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar