onsdag 18 april 2012

Dagens ämne - Kissie



Det är en grej som jag inte förstår - Hur orkar vissa kritisera Alexandra, Kissie även nu när hon inte ptovocerar? Det är sjukt onödigt. Jag tycker att det är sjukt onödigt att kommentera folks utseende negativt och minst sagt deras vikter. Folk vill vara smala men ändå är det många som ''mobbar'' Kissie för att hon ''är för smal'' men ändå mobbar folk Blondinbella, Isabella och kallar henne för tjock fast att hon bara är lite större än Kissie. Asså WTF?

Jag tycker att Alexandra och Isabella inte ska behöva bli kritiserade längre för dom har ju slutat provocera och är snälla på sina bloggar. Om man är snäll är man värd att bli snäll mot tillbaka. Jag gillar båda två jättemycket och ser upp till dom, speciellt Kissie som fortfarande få massa negativt men skakar av sig det. Go Kissie! Förut var jag också en ''hatare'' men för typ ett år sen började jag att läsa hennes blogg och då förstod jag hur cool hon är och när hon länkade mig i på sin blogg jag ba: Awww gud vad hon är underbar! Hon är min idol, min förebild. Jag som följer hennes blogg vet att hon blir 21 idag så grattis till henne!! :D<3



/N

3 kommentarer:

  1. Jag älskar din/er blogg, du är så sjukt cool!

    SvaraRadera
  2. Folk har alltid en tendens av att prata om saker de inte förstår. Sen är det vanligt med avund. Jag håller med dig fullt ut i det du skriver, mera sånt =)

    SvaraRadera
  3. Hej, mitt namn är sven. Jag gillar pentakills och är homo

    SvaraRadera