torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Heeej bloggen!

Kom hem från skolan för typ en timme sen och är sjukt trött. Torsdagar är så dryga. Går från åtta till halv fyra och har redan fyra lektioner innan lunch. Sammanlagt har vi sex lektioner med fem minuter mellan varje + fyrtio minuters lunch. Drygt! Fattar ni hur död jag är nu? Idag började vi med engelska och gjorde typ ingenting. Läste typ. Sen hade vi mitt favorit ämne, bild. Är klar med min bild så började med vår nästa uppgift då vi ska förstora bilder. Det blir kul. Efter bilden hade vi matte. Det var skit tråkigt. Tur att jag äger på matte så behöver inte jobba så hårt. Hihi ^^ Sen var det musik och gjorde inte så mycket. Påsklunh sen. As äckligt! Åt knappt. På eftermiddan hade vi SO och svenska och det var bara drygt. Ikväll skulle Elhi sova hos mig men hon ska hjälpa sin syster att flytta så hon fick inte. Så ikväll ska jag bara mysa och kolla på massa filmer. Jag är som sagt sjukt trött så ska bli skönt.

Nu är det påsklov btw! :D

/N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar