torsdag 12 april 2012

Svar del 2

vad tycker ni om incest? :) jag gillar det.


Svar:
WTF?



1 varför började ni blogga tsm 
2 kan inte du göra en video inlägg 
3 hur gammal är du ?
4 favorit mat?
5 favorit djur?
6 favorit idol ?


Svar:
1. För jag känner jämt stress över skolan, bloggen osv. Så att vara två som uppdaterar underlättar jätte mycket. Dessutom gör båda reklam för bloggen så att den blir större osv.
2. Ja, det kan vi.
3. 15, ska fylla 16 i  år.
4. Thaimat och Grandiosa pizza ^^
5. Hästar och hundar
6.  Hmm, gillar Kholé och Kim Kadaisien (stavning?) väldigt mycket.


Om du inte hade haft ditt handikapp tror du ditt liv hade sett mycket annorlunda ut? 
vad hade du gjort då, som du inte kan göra nu?


Svar:
Nej, mitt liv hade nog varit ganska likt förutom alla hjälpmedels. Det enda som skulle skilja sig är att jag skulle lägga allt på musiken och dansen istället för bloggen. Men även om det kan vara ett helvete att ha ett handikapp ibland så är jag faktiskt glad över att jag har det. Jag känner mig typ utvald till att vara en förebild till yngre handikappade och jag ska göra allt för att göra  deras tonår mycket lättare än min egna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar