måndag 30 april 2012

Nattis är tillbaka!

God morgon alla sötisar!

Förlåt att min uppdatering har varit på låg nivå. Men nu kära läsare, nu blir det ändringar på det. Nu blir det massa inlägg om olika saker, massa bilder, tävlingar osv. Bloggaren Nattis är tillbaka! Nu tar vi upp statstiken igen. Vad sägs om det här? Hiss eller diss? Mitt mål 2012 är att bli en storbloggare. Inte för kändiskapet men jag vill vara en förebild för andra och allra mest för yngre handikappade tjejer. Tror ni att jag kommer att lyckas? Pinkie is back!


Jag har precis mailat in två uppgifter till två lärare, SO och svenska och snart ska jag äta frukost. Är fett glad. Vaknade av mig själv och var relativt pigg, kollade ut genom fönstret och det är skinande sol. Idag blir en bra dag, det känner jag på mig. Skolan börjar klockan åtta med SO sen följs dagen av kemi, engelska, klassråd och engelska igen. Eller juste, vi skulle ha svenska istället för kemi idag. Vi slutar två idag för att det är valborg. Yeeey!

Nu måste jag dra, puss!

1 kommentar:

  1. Det tror jag absolut att du kommer att kunna!
    Men då måste du verkligen satsa, blogga så fort du bara får tillfälle.
    Din blogg är jätte intressant! :)

    SvaraRadera