söndag 15 april 2012

Shoppat med fina mammi!

Hej fina läsare! :)

Kom hem från Täby för typ en timme sen och har fyra påsar. En från nästan alla mina favorit affärer, dvs. H&M, Gina och Bikbok. Var inne på Holister som också är min favorit affär men köpte inget där. Så jävla dyrt men det är ju deras kläder värda. Ska få en rosa bikini därifrån snart. En påse var från Twilfit också. Aldrig vart inne där men mamma såg en as snygg bikini i skyltfönstret som hon tyckte att jag skulle passa i så köpte den. Så nu är sommarens första bikini köpt! Jag kommer att visa allt som jag har köpt idag lite senare.

Det var en lyckad mamma och dotter dag! Nu ska jag plugga kemi och sen faktiskt läsa lite. Har låna en bok som heter Go ask Alice på biblioteket i skolan som är på engelska. Vi läste några utdrag från den på engelskan för några veckor sen och blev helt såld och gick ner till biblan redan samma dag och kollade om den fanns. Den fanns inte då men bibliotekarien hade beställt den och satte mig först på väntelistan och dagen innan lovet fick jag den. Boken handlar om en tonårs tjej som då heter Alice och blir drogberoende via en fest osv. Boken är en riktig dagbok och det är författaren som kallar sig Alice. Det svåra är ju att boken är på engelskan men läste en sida nyss och det var inga problem så kommer nog kunna läsa ut den.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar