tisdag 24 april 2012

MITT liv!


Hej! Jag saknar när Natalie bloggade ensam. Det var ju hennes liv jag ville läsa om, det var hennes liv som gjorde att jag sökte upp bloggen. Och visst, hon bloggar fortfarande men jag saknar när hon bloggade ensam, jag struntar i om hon inte gjorde så många inlägg, jag tycker den var bättre då. Kram 


Jag ska börja att blogga själv igen. Detta har inget med min och Elhis vänskap att göra. Vi är bästa vänner och faktiskt närmare än någonsin. Men den här bloggen ska vara något speciellt. Det ska handla om MITT liv SOM HANDIKAPPAD TONÅRING. Men som sagt har jag svårt att blogga regelbundet pga. skolan osv. men jag försöker.
Men Elhi är inte helt borta. Jag kommer att göra inlägg när jag inte har tid osv. Och så bor hon typ här när vi är lediga. Så henne blir inte ni av med, haha.
Hiss eller diss?

3 kommentarer:

  1. Definitivt HISS!! Tycker också att bloggen var bättre med bara dig som författare.

    SvaraRadera
  2. Hiss! Absolut inget ont mot Elhi, men jag måste säga att det är pga dig Natalie som jag har lagt till din blogg som favorit. Tyvärr blev besöken här färre när Elhi också började blogga här..

    SvaraRadera
  3. DISS!! Bloggen är roligare med er båda!

    SvaraRadera