lördag 28 april 2012

Skansen!

Hej alla!

Blev ingen Grönan idag för att både jag och Elhi ville spara våra pengar tills på fredag då vi ska dit och se LMFAO. Aaaaah ni förstår inte hur lycklig jag är för det! LMFAO är mina favoriter just nu. Amen jag kan inte hata och tröttna på deras låtar. Det går inte. Jag älskar dom bara! Plus att dom verkar vara så himla sköna. Okej, dom är inte så snygga men ändå. Tänk att världens populäraste electro grupp kommer till lilla Sverige och dessutom bara till Grönan som tar typ hundra spänn i inträde istället för Globen och ta 500 för biljetter. Älskar artister som gör sånt, som inte bara tänker på pengar utan på sina fans. Jag ska iaf klä ut mig till en av dom på fredag. Haha, fatta vad kul. Ska köpa silver leggins, genomskimliga glasögon och ett slappt vitt linne som jag ska skriva "I'm random and I'm know it''  på. Till det  så ska jag ha mitt långa peace halsband och det viktigaste, mitt as lockiga hår utsläppt! Kommer bli as coolt. Iaf så var vi på Skansen med mamma, pappa och Erik. Det var sjukt tråkigt. Det bästa var sockervadden, hihi. Sen var vi på en italiensk restaurang och det var så gott. Jag åt pasta med oxfilé och någon sås. Sen drog vi hem. Ingen av mig och Elhi mådde speciellt bra så hon sover inte över i natt. Typ den första helgen på sjukt länge som hon inte gör det, haha.

Men nu ska jag kolla på Big Brother. Puss!

2 kommentarer:

  1. Låter skittufft med det att du ska klä ut dig, du har sånt fluffigt fint hår. Det blir grymt kul tror jag!
    LMAO är roliga :) Ha så kul där! :)

    SvaraRadera
  2. LMFAO menade jag ;)

    SvaraRadera