söndag 12 februari 2012

Vart är bloggvärlden på väg?

Kollade lite runt på bloggar och såg ännu en överdrivet provocerande blogg. Största bloggtrenden just nu? Tyckte det här inlägget var jävligt elakt. Alla bestämmer väll själva hur mycket dom vill visa. Dessutom är det deras religion och jag tycker det är starkt att kvinnorna orkar följa alla deras regler. Särskild på sommaren, måste vara fett varmt. 

Det här inlägget av Widerstedt blev jag pisst of på.  VAD FAN ÄR LIKT MELLAN ESKORT OCH ATT VARA ASSISTENT? Och säljer assistenter sitt sällskap? WTF! Ehm nej, inte alls. Assistenter HJÄLPER oss med handikapp. Och även om jag och mina assistenter är typ som vänner så tänker jag också på att dom ska hjälpa mig med saker. Och om jag är med vänner så säger jag till assistenten att gå och sätta sig längre bort eller något. Det jag lackar på mest är att Widerstedt verkar tro att vi med handikapp inte har vänner? Asså va? FEL!

3 kommentarer:

  1. hoppas du haft en bra vecka, besök gärna min blogg och lämna en kommentar om du har tid! :D

    SvaraRadera
  2. Kul att se att det fortfarande finns bra tjejer kvar i bloggvärlden fortsätt så tjejen. Bra blogg du har :)

    SvaraRadera
  3. Tycker de sista är ganska patetiskt! Men första med slöja.. om man kommer till sverige får man fan ändra sin religon lite tyvärr... annars kan man åka hem igen... för om en kvinna åker ner till deras arabländer blir de ju döda om man inte gör som man brukar där... Ser de allt mera på stan! Och tycker att dom får fan anpassa sig!

    SvaraRadera