söndag 12 februari 2012

Söndag

Hej alla!
Förlåt att ni bara fick ett iPhone inlägg igår men hade verkligen inte tid. Idag får ni massa inlägg istället. Var som sagt hos Jessi igår. Hon och Hanna hade midda. Jätte kul. Faisa, Madde, Hamza och Tiemon var också där. Har saknat dom så mycket. Speciellt Faisa som jag inte har träffat sen sjuan. Vi och Hanna har varit bästavänner sen trean, haha sjukt många minnen. Som i sexan då vi började sminka oss och hade ett helt bord fullt med smink ute på skolgården. Och alla våra uppträdanden på morgon samlingar. Och när vi började sjuan i Österholm och fick våra första skåp och kände oss såååååååå stora. Haha, minnen! Vi åt tacos och hade det trevligt. När jag kom hem hade jag myskväll med familjen och kollade på melodifestivalen. Tycker den är as töntig, brukar bara se på finalen. Alla har såna där schlager melodier, ni vet. Det är fett irriterande. Haha. Men Ulrik Munther var ju med. Och då måste man ju bara kolla! Han är sjukt söt. Men Di Leva. Gubbe som ät hippi och kommer från rymden? Hans låtar är skumma , hela han är skum. Men tycker att han är fett intressant att kolla på. Med alla hans klänningar. Seriöst, kan inte tänka mig honom i jeans och t-shirt. Snacka om att våga vara wierd! Hiss till Di Leva! Tror att Jedward är med i Irländska melon också. Det gillar vi!
Vad tycker ni om melon i år?                         



1 kommentar:

  1. Jag tycker att Melodifestivalen har haft ovanligt bra standard än så länge på bidragen! Både Loreen, Dead by April och Ulriks låtar har jag gillat riktigt starkt, så jag hoppas det håller i sig i de andra två deltävlingarna också :)

    SvaraRadera