torsdag 2 februari 2012

Torsdag

Heeeeej sötisar!
Sista tema dagen började nio idag. Kom typ kvart i så kollade lite på när schack gruppen spelade Guitar Hero tills vi började. En kille hade "gitarren" bakom rygen och spelade typ på Expert och tog alla "ackord". Skills? Idag repade vi. Förutom Titanic med sexorna och Good life med sexorna till niorna som jag sa igår så körde jag en låt till med niorna  Vi körde Next to you  med Justin Bieber och Chris Brown. En av mina favorit låtar, hihi. Dom är as schyssta. Dom pratade med mig som om jag var "normal" och inte med min assistent som vissa gör. Låten var lätt men jag hann inte öva så mycket så lät sådär från mig. Men dom andra var skit duktiga! Till lunch fick vi typ ... Aa, antagligen något äckligt eftersom att jag inte mins det? Haha. Efter lunchen repade vi lite och sen vid halv två hade vi uppvisning för typ femtio pers, i vår lilla musiksal haha. Fett varmt. Gick väll okej. Vi fick se dramagruppens musikvideo till Sexy and I know it också. AHAHAHA, skönaste tjejerna.  Efter det slutade vi typ. Skrev utvärdering först. Nu ska jag äta.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar