fredag 10 februari 2012

It friday!!!

Hej alla söta!
Idag är det som sagt underbara fredag! Imorgon är det sovmorgon. Wiho! Idag började jag klockan åtta med skit sy slöjd. Satt i våran skåphall och designade min vetekudde. Ska göra en Hello Kitty inspirerad katt med rosa hjärtformad nos. Gulligt va? Sen hade vi teknik och byggde lego med lilla Fanny. Efter tekniken var det kemi. Vi lärde oss olika former, ex C4H2. Rätt lätt när man väl kan. Vi fick pannbiffar till lunch och det var nice. Sista lektionen var SVEN, as chill! Vi skulle göra en uppgift men alla ba: skit samma, även läraren. Så vi snackade om filmer istället. Random, i know men aa. Slutade ett. Nice! Idag har jag också fixat  en ev. prao plats hos ettorna på skolan. Skulle proa på Eriks dagis men dom är ju så små. Lättare med ettor. Ska bli kul.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Är fett fest sugen, helt random. Fest på Runan ikväll, ska försöka få med några. Vad ska ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar