onsdag 15 februari 2012

Därför är VÅREN/ SOMMAREN mycket bättre:


  • Man slipper alla ytterkläder! Jag som sitter ner ser ut som en mupp i min feta jacka. Inte kul...
  • Jag slipper få ont i mina leder och kan vara ute mycket längre. Om det är allt för kallt ute så får jag oftast ont i mina leder pga att jag inte rör på mig så mycket.
  • Hej då mörker! Att gå upp till skolan/ jobbet på morgonen är ännu värre när det är mörkt. Man blir trögare.
  • Jag älskar att gå upp tidigt på våren/ sommaren. En av mina favorit känslor. Att få äta frukost med solen rakt in i köket (pga vårt stora fönster) och höra fågelkvitter. Haha, låter fett vuxet men jag älskar det för då vet man att sommarlovet är nära.
  • Man blir gladare och positivare. Ja, iaf jag?
  • Man blir piggare.
  • Nya våriga och somriga plagg i garderoben! Kjolar, klänningar, shorts, bikinis osv. Hur roligt är inte det att shoppa sånt?!
  • Jag slipper ha foundation  eftersom att jag blir brun så lätt. Använder bara solpuder, rouge och mascara på våren och sommaren. 

  • SOLA, SOLA, SOLA och SOLA igen med massa somriga låtar i öronen. Hur soft är inte det?! Jag brukar lyssna sönder Summer of 69, Fjortis sommar och i somras Fest hos Mange och Danca Kuduro.
  • Grönan!!!!!!!!!!!!!! Måste jag ens kommentera det?
  • Stranden betyder killar. Killar på sommaren betyder magrutor och ja, ni fattar väll ;)
  • Vaxholm! Jag och min familj brukar ofta åka över till Vaxholm över dagen på sommaren eftersom att det  ligger så nära oss. Där brukar vi bada, sola, äta och ha det gött. 
  • Bada är skönt i 25+!

3 kommentarer:

  1. de e sjukt vad snygg du är ! och ja bara älskar ditt hår ! helt underbart ! hade de inte stått ngt om att du har en sjukdom hade jag aaaaldrig trott de , kanske låter fördoms rikt att man ska se på dem som har de men vilket fall så är du så jävla snygg!

    SvaraRadera
  2. Du är jätte vacker :) Vill också ha sådär fluffigt hår ^^

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    SvaraRadera