fredag 24 februari 2012

Sportlov!

Heeej alla

Nu har jag sportlov! Så skönt. Ska bara sova och ja, plugga då. Åttor får ingen ro hörni. Måste göra lite rest uppgifter. Dock slipper jag lektioner i tre veckor för direkt efter lovet går jag på prao i två veckor. Yeeey! Lär bli as nice med små ettor. Börjar nio och slutar senast ett typ varje dag. LML.

Idag var det rätt chill. Började åtta med sy. Sen hade vi teknik och vi började med datorer. Jävligt förvirrade men aa. Kemi sen och det var slappt. Till lunch fick vi vegetarisk köttfärssås. Såg ut som spya men var rätt god. Det var fett pinsamt för mitt i jävla matsalen stannade min stol pga att en sladd åkte ur så jag fick stå där helt forever alone tills Jessica hade lämnat allt disk och kom och hjälpte mig. Akward. Sista lektionen var SVEN och det var chill. Slutade vid ett och jag och Jessica taggade till statiol och köpte massa gott för att fira in lovet. Hon har varit sjuk hela veckan  så vi satt och prata sjukt länge. Jessica är den enda som vet ALLT om mig. Ikväll ska jag kanske träffa Carro. Annars blir det nog bara mys. Är sjukt trött. Nu blir det mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar