tisdag 21 februari 2012

Fett tisdagen

Heeej!

Förlåt att jag inte bloggade igår. Gick i skolan från åtta till tre. Åkte hem och pluggade. Sen vid sex åkte jag iväg på konfa basträff. Det var fett kul. Fick träffa Elhi för första gången sen nyår. Nästan grät av glädje. Haha. Har saknat min bebis! Skit sköna ledare också. Lägret lär bli awsome asså! Mina närmsta kompisar  Elin, Siggi, Lea, Mickan och ja, Elhi ska med. Loka från klassen också. Längtar redan till nästa basträff asså. Igår lekte vi en lek som jag tyvärr inte kunde vara med på. Men det var as kul att titta på. Dom stod i en ring med ryggarna mot varandra och på tre så skulle alla sätta sig i varandras knä. Sen spelade vi bingo. Min grupp hade skills första tre siffrorna. Vi fick alla på rad lodrätt. Men sen fick vi otur så vi dampa loss. Hahaha. Vi avslutade med att sjunga en psalm. När jag kom hem vid halv tio skrev jag klart min hemkunskap uppgift. La mig helt död vid tolv.
I morse var det ett rent helvete att gå upp. Kände mig jätte sjuk men det gick över sen. Jag skulle ha börjat med hemkunskap klockan åtta men kom typ tjugo i nio pga. att taxin var sen. Vi gjorde efterätter och bjöd varandra. Kände mig riktigt fet när jag lämnade hemkunskapen, haha. Men det var gott. Sen gick jag och presenterade mig för 1C. Grymt små! Seriöst, dom var typ en meter. Fick stå längst fram i deras klassrum som var pyntat med alfabetet och siffror och bli presenterad av deras lärare. Läraren ba: Kan ni säga hej till Natalie? 1,2,3. Alla barnen i kör: Hej Natalie. Man ba: Aww, hej barn. Grymt gulliga. Fick också reda på att vi ska på utflykt till Cosinova en av dagarna. Dom jobbar med rymden nu så vi ska se en film om det. Ska bli roligt. Är taggad på att praoa hos dom. Vid halv elva skulle jag ha gympa men jag kom inte fram till salen pga. allt snö. Så fick sitta i och jobba själv. Satt i cafeterian och passade på att plugga till SO provet på torsdag medan Björn som har hand om caféet diggade Vinyl kanalen på radion. Tjockade i mig lite mer bullar också. Det är chill! Till lunch var det skabb så åt toast istället. Sen var det matte, svenska och SVEN. As segt!

Nu måste jag plugga matte. Tagga prov imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar