tisdag 14 februari 2012

Svar!


Du är verkligen stark du:)
Ungefär hur många läsare har du?
Är du nöjd med ditt utseende? (det borde du vara)
Like your blog!

Svar:
Tack så mycket!
1. Jag har ungefär 50 läsare per dag.
2. Hmmm... Jag vet inte. Ibland, ibland inte.


Wow, vilken inspirerande blogg! Du verkar vara en sådan "stark" & glad tjej. Min fråga är: Hur gör du för att stärka ditt självförtroende?
Själv har man världens sämsta självförtroende, så jag undrade bara om du har något tips.
Ha det bra & keep up the good work! :D

Svar:
Awww tack! För att stärka mitt självförtroende brukar jag lägga upp bilder på mig som jag tycker är fina på bloggen. Jag är rätt blyg/ feg IRL så om jag gjort något modigt skriver jag på bloggen om  hur stolt jag är över mig själv. Det handlar om att våga att vara stolt över sig själv. Jämför dig aldrig med någon annan. Mina hösttermins betyg var rätt  låga jämfört med mina kompisars. Men då tänkte jag "Godkänt i allt. Heja mig".

 JuliaFeb 12, 2012 10:56 AM
Hej! Beundras dej den styrka du har du är insperation värd guld för mig!
Har .. stycken frågor
När började du blogga? hur gammal var du då?
Tycker du att du själv är fin?
Är du en som älskar att handla kläder skor osv?
grym tjej med en grym blogg fortsätt så här! <3

Svar:
Taaack!
1. Jag var 12 år men tog inte bloggen på allvar då. Jag har bloggat regelbundet i snart ett år.
2. Ibland, ibland inte.
3. Ja! Jag är riktigt shopping galen ^^



Hej!
Ville bara säga att din blogg är bäst, och du verkar vara så himla stark som står för vem du är, creds till dig!
Vem är din bästa vän just nu? Och vem kan du lita på?

Svar:
Jag har flera bästa vänner som jag kan lita på. Elhi, Elin och Fanny är några av dom.



Har fått den känslan av att du är något kär.. Vad heter han om jag får fråga? :)
Sjukt bra blogg! Ser upp till dig.

Svar:
Hihihihi... Du lär vara någon jag känner. Skriv till mig på Facebook så säger jag där ^^
Tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar