torsdag 16 februari 2012

Torsdag

Hej på er!

Fy vad dagen gick seeeeeeeeeg! Började som sagt åtta med engelska. Ingen lärare. Wiiihooo! As chill.Sen hade vi bild och det är ju alltid nice. Min bild är snart klar. Är så nöjd! Sen gick det segare och segare. Matte. Fy fan vad det var tråkigt. Svårt också. Sen var det musik och det var väll okej. Jag, Bergman, Emelie, Emma och Alex ska spela en skit gullig låt. Lägger upp den sen. Till lunch fick vi kycklinggryta och ris. Rätt gott faktiskt. Eftermiddan var den segaste på länge. Hade två långa SO och svenska lektioner som vi bara lyssnade på - i två timmar! Så segt med babbel, babbel, babbel. Jag råkade somna i typ fem minuter. Mitt huvud var helt död klockan halv fyra då vi slutade

Nu måste jag plugga. Har massor till nästa vecka.

Pöss!

2 kommentarer:

  1. Sugen på att vara med i veckans blogg?
    Vem vill inte ha mer läsare ;)

    DIREKTÄNK:
    http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo-1.html#comment
    Du har en fin blogg, försten :)
    Ha en trevlig fortsatt dag!

    SvaraRadera
  2. Heej, skulle inte du kunna lägga upp mer bilder! det blir mkt roligare att läsa då, vill se mer hur du har i vardagen :D

    SvaraRadera