måndag 6 februari 2012

Plugg

Hej alla!
Sitter ner bäddad i sängen och pluggar. Är sjukt trött och har sådär tusen läxor. Har gjort lite gemotri hittills. Fattar typ ingenting om att omvandla tex. 425 cm2 till kvadratdecimeter. Fick lite hjälp av en kompis så kunde göra ett tal iaf. Som tur är det mest uppgifter då man ska räkna ut omkrets och area. Rätt lätt men att omvandla är svårt. Har matteprov om två veckor och vill verkligen höja mina betyg. Trött på mina E:n. Fick dock reda på att jag fick D på geografi provet idag så jag ba: YEEEEEEEEEEEEEY! Dagen var rätt nice. Hade SO, teknik, engelska, klassråd och SVEN.  Hasse var vikarie på engelskan och SVEN så det var nice. På klassrådet fick vi reda på att åttorna och niorna ska till Romme och åka skidor/ snowbroad nästa lördag. Så mamma ska ringa och boka Sitaki så jag också kan åka något. Kommer bli awsome! Men måste plugga vidare nu.
Puss

1 kommentar:

  1. Du är verkligen otroligt vacker! Tusen kramar till dig =)

    SvaraRadera