lördag 18 februari 2012

Sho

Hej bloggen

Har inte uppdaterat så bra idag pga personliga skäl. Inte mått så bra pga en grej. Men idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Fixade lite med pratdatan också. Som jag sa igår så kan man ringa med den så ringde mitt första samtal idag. Är inte så van med datan än så gick väll sådär. Haha, stackars Max som fick vänta i typ hundra år för att jag skulle svara. Förlååååt! Därför är SMS mycket bättre. Men kommer nog bli bättre när jag väl kan datan. Jag har nyss ätit tacos och kollat på melodifestivalen, no life jag är. Tycker att låten Mirakel med någon gubbe och någon tjej var awsome. Skit skön! Dom andra var bajs som vanligt. Gruppen Ya.... var Erik Saade och EMD wanna bes. Den där melon är den bästa töntigaste TV tradionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar