söndag 26 februari 2012

Slut lekt!

Dom flesta bloggare spelar en roll i bloggen för att bli kända. Men för mig är det helt tvärtom. Bloggen är faktiskt den enda platsen jag är mitt riktiga jag på. Helt wierd. Jag vågar vara mig själv för ca femtio läsare om dagen men IRL och speciellt i skolan så försöker jag alltid ändra mig. Men nu är det slut på det. Jag skiter i om jag inte är värsta populära tjejen som har MVG i allt. Bara jag är schyyst mot alla så räcker det ju. Jag är hellre omtyckt av några för den jag är än att bli omtyckt av tusen för någon jag bara spelar. Jag vill ju bli en förebild men först måste jag ju vara trygg i mig själv.

Jag erkänner att jag är så jävla stolt över mig själv. Jag har gått genom så mycket under min uppväxt och samtidigt kämpat med mitt handikapp. Jag gick från att knappt kunna sitta själv till att gå i en vanlig skola och ha inga IG:n. Jag vågar att stå upp för mig själv och backa upp för mina vänner. Jag låter ingen kränka ner mig eller mina nära.

10 kommentarer:

  1. Hej Natalie! Såg att du hade kommenterat kissies blogg så jag var tvungen att titta in hos dig. För det första så älskar jag den här bilden på dig. För det andra så tycker jag att du verkar vara en helcool brud. Keep up the good "work" och fortsätt glänsa. Du gav mig både lugn och glädje när jag läste inlägg på din blogg. Tackar världen för att det finns människor som du!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt! Håller verkligen med dig! Usch jag är så less på människor som tycker att de är bättre bara för
    att de är snygga, har mycket saker eller tjänar mycket pengar! Vad spelar det för roll om man en då inte är snäll mot sig själv och andra? Man måste vara ärlig! Vilken härlig blogg du har, hittade den genom Kissie. Titta gärna in på min :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tycker att du är skitcool! Vilken jävla förebild du borde vara till massa mad cp-skada eller andra handikapp. Andra också såklart!

    SvaraRadera
  4. Hej,hittade din blogg, guud vad inspirerad man blir av din livsglädje! såg att ett av dina intressen var att rida(hoppas att du menar på hästar ;)) har du en egen eller går du på ridskola? skulle inte du kunna förklara lite kring det, mitt största intresse är nämligen ridning!
    Svara gärna i ett inlägg :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Grymt snygg tjej måste jag säga. Älskar klänningen!
    Jag läste att du ville till Åre och åka skidor och ville bara rekommendera (om du inte redan känner till den) Totalskidskolan. Min bror har också en funktionsnedsättning och kan tack vare den skolan åka precis som alla andra och ÄLSKAR det. Jag har själv hjälpt till lite på skidskolan och kan verkligen rekommendera det, grymt härlig stämning med rikigt härliga skidlärare. Tänkte bara tipsa :)
    Ha det riktigt gött, tack för fin läsning :)

    Här är deras hemsida: http://www.totalskidskolan.se/
    Här är deras facebooksida: http://www.facebook.com/#!/groups/8757327565/

    SvaraRadera
  6. Vacker du är tjejen! inte nog med det är du otroligt stark, blir imponerad! fortsätt såhär med bloggen, superbra :)!

    SvaraRadera
  7. Hei !
    Så på Kissies.se at hun hadde skrevet om deg og måtte jo titte innom,og du er helt fantastisk ! kjenner en jente med cp og hun er kjempe søt,stå på fordi du er vakker og inspirerende :)

    SvaraRadera
  8. Hej ! måste säga att du är en sjukt cool tjej och får massa inspiration från dig. Tycker du är så modig och ser verkligen upp till dig !
    Härlig tjej ! Och lova mig att aldrig sluta med det du göra !

    SvaraRadera