lördag 25 februari 2012

Svar

Hejsan! Jag har en fråga, och jag hoppas verkligen att du inte tar det på fel sätt! Vilka effekter har ditt handikapp gjort på dig? Altså vilka av symptomen har du? Diggar dig och din blogg! Tycker att du verkar vara en underbar människa som inte har fördommar och dömer! Love that! <3 <3 <3 <3 <3 


Svar:
Awwie, tack! Ja, vad mitt handikapp gör är att jag inte kan kontrollera min kropp till hundra procent för att jag förlorade några nervtrådar vid födseln i samband med att jag fick syrebrist. Jag har även svårt att prata men man hör om man lyssnar noga. Det är väll typ det. Jag tar absolut inte illa upp. Min blogg är till för att folk ska förstå mer om CP-skadade :)

2 kommentarer:

  1. Hej! såg din blogg i frida tidningen och måste först och främst börja med att säga att du har ett utseende to die for, helt sjukt söt du är! sen måste jag också säga att du är extremt stark! önskade att man kunde få lte av din inställning!

    SvaraRadera
  2. Verkligen intressant att läsa din blogg. När man ser folk på stan som har svårt att prata så antar folk (även jag måste jag erkänna) att de också är "slöa" i huvudet, men det bevisar ju du att så behöver det ju verkligen inte vara, du verkar ju hur smart som helst! Keep up the good work!

    Hälsningar från Finland! :)

    SvaraRadera