onsdag 14 november 2012

Trött chey

Min handledare såg att jag var sjukt trött ut så fick dra hem, så himla schysst. Nästan somnade på lektionerna idag, hehe. Försökte att vara pigg och glad inför barnen vilket var jävligt svårt när det enda jag ville var att sova. Ska vila mycket idag, vill ju vara rolig de här sista dagarna som orkar att leka och inte vara den slöa tonåringen. Dock har jag sjukt mycket att göra i veckan. Måsste göra fyra uppgiftet, plugga biologi och sen två gymnasiemässor i helgen.

Appropå gymnasium så ska jag välja nästa månad vilket är jävligt nervöst. Nu är det liksom på riktigt och om mindre än åtta månader slutar jag nian, äntligen. Dock är jag helt säker å vilken linje jag vill gå, Sam media, men vet inte vilken skola. Min SYO har föreslagit Åva, Danderyd och Täby Enskilda så ska på möte med de väldigt snart. Spännande!

Nu ska jag iallafall sova. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar