tisdag 6 november 2012

I make a change

 
Ahhh!!!! Tiepamandah, en av mina favoritbloggerskor har länkat mig i sin blogg. Så sjukt gulligt! Blir så glad när folk uppskattar det jag gör. Är så glad att jag började blogga och att många tror på mig. Att veta att flera ser upp till mig och att hjälpa andra betyder mer än vara snygg och populär för mig. Nu vet jag att det jag gör kan hjälpa andra. Jag är så stolt att jag vågar stå upp för mig själv och se allt positivt. Som sagt, jag vill hellre få andra att må bra än att själv vara populär osv.
 Bara om man är positiv och vågar att vara den man är så kan man allt, även om man har ett handikapp eller inte ♥
 

2 kommentarer:

  1. Hihi det är du värd! :D Vad kul att du blev glad!
    kram på dej, och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du kommit så långt i ditt bloggande.
    Underbara du.

    Kram kram

    SvaraRadera