torsdag 8 november 2012

Svar



Du är jätteinspererande, och jag hitatde din blogg idag! Och jag är här för att stanna! så grattis till en ny läsare! 
Men nu till frågan.. men ta det INTE fel! utan det är bara en fråga liksom! 
Men jag älskar när folk gör videoinlägg och sånt! kan inte du göra det? eller har du jättesvårt för att prata och så? 
Och en till fråga. hjälper någon dig att klä på dig och så? och hur duschar du och så?
Och sista frågan! har du känsel i bena och så? o är det inte jobbigt att sitta hela tiden? eller kan du stå nånting alls? 
Hoppas du kan svara i ett eget inlägg då jag i stort sett aldrig kollar kommentarer och så! :) Tack så länge!


Svar: Åh tack så mycket! :D
1. Ett videoinlägg är på väg ^^
2. Ja, oftast får jag hjälp med att klä på mig men jag kan ta på mig slappa kläder som mjukisar  och T-shirts själv :)
3.  Jag duschar som vanligt bara att jag sitter på en stol medan.
4. Ja, jag har känsla i hela kroppen.
5. Nja, det är inget som jag tänker på eftersom att jag rör på mig när jag vill. Jag kan gå och stå med stöd och även förflytta mig själv, till exempel till en soffa  i skolan  :)
(tar absolut inte fel ^^)


Har en fråga! hur gör du när du ska skirva ett prov eftersom du inte kan skriva? gör du via den där ordboken så får din assistens skriva eller? berätta!:)

Svar: Jag skriver på datorn nästan alltid i skolan, både på proven och på de vanliga lektioner när vi anteknar. På mattenproven brukar jag göra det muntligt (med blissen, ordboken) eftersom att det är lättare med uppställningar och sånt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar