måndag 5 november 2012

Äntligen är datorn fixad!

Yeeey, nu är min bebis (dator) fixad! Hade sjukt mycket problem med den förut, bland  annat så funkade inte ljudet och webbcamen och kunde inte lägga upp bilder på bloggen eller Facebook. Riktigt irriterande så det är jätteskönt att det har löst sig. Har massor av collage att lägga upp i veckan. Imorgon börjar en ny nivå med bloggen ;)
Idag började som sagt min PRAO hos tvåorna och det var rätt roligt. Jag har en jättebra handledare och barnen är så nyfikna och ställer massor av gulliga frågor så de här två veckorna blir nog awsome. Dock var jag dödstrött idag så var kanske inte så rolig men försökte verkligen att verka pigg och glad för barnens skull. Iallafall så fick jag hjälpa de med både matte och svenska så det var kul, och lätt. Längtar tillbaka tills plugget bara var färgläggning och inte X och Y och sånna jävla ekvationer. Så himla svårt och tråkigt. Håller ni med?

Nu ska jag börja med collagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar