torsdag 15 november 2012

Luckiest girl

Ååååh  är typ världens gladaste tjej just nu!!! Allt känns så underbart och jag kan bara inte sluta att le. Ååååååååååh! ^^

Kvällen började som vanligt med mässa som var rätt tråkig men jajja. Sen hittar jag min söta EB (Mikaela) så vi och Karin sätter oss snackar tillsammans med Nina (?) som också var med i helgen  och så  kom EBns kompis Anna och hon var fett gullig. Så aa, vi satt där och snackar så kommer lilla Max tillsammans med Linus och Ingrid som också gick i min skola förut, men de stack till Donken typ direkt. Så vi tjejer fortsatte med vårt girltalk, hehe. Hade så grymt roligt! Känns som jag och EBn har känt varann i typ hundra år för vi känner varann så otroligt bra för att ha känt varann i mindre än en vecka. Hon är så himla underbar trots att vi mobbar varann typ hela tiden. Min lilla finis! Fick svara på flera frågor och det var askul. Sen kom Max, Linus och Ingrid tillbaka efter typ tusen år så vi snackade innan Skufféet stängde då alla drog hemåt.

Om man snor min mobil och fottar så får man skylla sig själv om de läggs upp på bloggen HAH!

2 kommentarer:

  1. Fett skön du är Natalie! Tack för en fett rolig/mysig kväll igår! ;) <3

    SvaraRadera
  2. ÅÅh natalie du är för söt finis! Tack för igår!

    SvaraRadera