söndag 4 november 2012

DU är vacker, oavsett din storlek.

Heeeej alla!

Jag och mammi kom precis hem från Stinsen med ett par påsar... ^^ Säger att det var en tidig födelsedagspresent, hihi. Nämen fick hem ett par ursnygga toppar och BH:ar som H&M hade rea på. Köpte bland annat en kort svart topp med guld fyrkanter på och sen en långärmad slapp tröja med USA flagga på, as snygg. Kommer visa allt sen.

Jag fick också syn på en affär som hette Zizzi. Var inte inne i den utan såg bara den medan mammi provade skor i affären bredvid. Iallafall så var det en klädes affär för tjejer som har lite mer kurvor om ni förstår vad jag menar.  De hade större skyltdockor och sånt och jag kunde inte låta bli att tänka "fan vilket bra iniastiv av den som startade den!". Och det jag såg av kläderna så var de faktiskt snygga. Jag som är sån här som verkligen tycker att man är vacker oavsett storlek blir så glad av att se sånt, speciellt av att se större skyltdockor. ALLA andra affärer har bara mindre dockor och det tycker  jag är så sjukt fel. Det borde vara både större och mindre. Eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar