onsdag 7 november 2012

My sweet sixteen @ Karlberg

Jag har nu sett tio Andra Avenyn avsnitt och det är dags att stänga av datorn och sova. Imorgon ska jag upp tidigare för att hinna tvätta håret så att jag kan platta det imorgon eftermiddag. Man ska ju vara extra snygg på sin sextonårsdag, haha. My sweet sixteen! När jag var tolv så började jag att ''planera'' min sextonårsfest. Jag skulle ha den i en riktigt stor lokal som skulle vara pyntat i rosa och svart, Justin Bieber skulle uppträda och jag skullle ha världens snyggaste klänning och ha massa med DJs. Hah, jag såg nog för mycket på MTV och lockades av glammet. För någon glammig sextonårsdag blir det inte alls. Nej för istället för en megastor fest så ska jag vara mitt i skogen där man knappt har täckning, på Karlberg. Istället för att vakna upp i en stor säng så ska jag vakna i en åttio säng och istället för att höra på Bieber låtar så blir det psalmer i kapellet. But I love it. Kan faktiskt inte ha en bättre födelsedag. För jag är ju på Karlberg, bästa stället som finns och dessutom med typ hela P2. Kan det bli bättre?

Nu ska jag iallafall sova. Hörs imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar