fredag 9 november 2012

Karlas! ^^

Heej alla!

Kom hem för typ en timme sen. Var en asbra dag med ungarna. Började med att de hade gömt sig för att ropa grattis i förskott när jag kom och jag fick tjugo teckningar, så sött! Sen hade de matte då jag fick hjälpa till att rätta deras mattesagor. Jag fick även vara själv med barnen en stund medan min handledare pratade med sin kollega men det gick faktiskt rätt bra, var bara lite svårt att säga vad de skulle göra när de var klara men annars gick det asbra. Efter deras rast så hade de karlas för mig, sååååå gulligt! ^^ Fick även ett packet Lindor chocklad av min bästa handledare och ett urgulligt kort där alla har skrivit deras namn och åt pepparkakor och drakck saft. Sen var det lunch och jag fick sluta och fick massa kramar. Kan en PRAO plats bli bättre? I don't think so. Älskar att vara där! Jag utvecklas jättemycket varje dag  och blir självstädigare. Och barnen och min handledare ger mig så mycket och gör mig så otroligt glad. Det var ett bra PRAO val av mig.

När jag kom hem så var Jessica hos mig och gav mig min födelsedagspressent. Så himla sött att hon kom ända hem till mig för att ge mig den. Pressenten var helt awsome, så typiskt mig! Ska lägga upp bild sen.

Nu ska jag platta håret och sen packa. See yah!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar