torsdag 8 november 2012

Smiley face!

Roligaste Skufféet ever! Har nog inte skrattat och lett såhär mycket på en kväll. Dock så var det inte  så många P2or där så hängde mest med mina älskade ledare och  min underbara assistent Jessica som typ är en i ''ledargänget'' och det var sjukt kul. Älskar er som fan! Det började med att jag och Jessica kom till kyrkan och träffade Pom, Jossan, Challe, Agnes och Max. Sen började andakt och sen häng. Gick en tipspromenad med Pom, Jessica, Köttbit, Jossan och Oscar från P3. Gick åt helevete men roligt var det.  Sen satte vi oss vid ett bord och snacka och Karin, Micke, Emelie och Fredrik kom. Och aa, satt och flummade och garvade som fan, så jävla kul.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Har skit soft PRAO tid imorgon, nio till tjugo i elva. Hur nice är inte  det? Dock ska jag göra rätt mycket, måste packa och fixa tidinställda blogginlägg inför helgen. Sen vid sex drar vi! Tagga Karlberg! Det var länge sen jag var såhär glad, och sprallig, kan inte sluta le och vill bara hoppa av lycka. Det är så sjukt hur Skufféet och personerna där får mig att må så otroligt bra och skita i allt negativt. Att bara få prata skratta med de och är så himla underbart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar