lördag 17 november 2012

Godmorgon

Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår men fredagar är typ mina friadagar då jag gör vad jag vill och känner för just då, och igår hade jag ingen lust att blogga (EBn är nog sur för det haha, föööörlåt). Så igår hade jag en forever alone myskväll. Spelade piano i flera timmar och kan halva Perfect two nu, skit stolt! Det är bara lite svårt med de svarta tabbarna för min hand vill inte alltid sammarbeta, men jag får öva och eftersom att jag är så evnis så kommer det funka. Ska fråga min musiklärare om hon kan fixa så att jag slipper de svarta tabbarna och bara fokusera på de vita som är mycket lättare att trycka på. Iallafall så hyrde mamma filmen LOL sen, sjuuuuukt bra! Ska blogga om den sen.


Idag ska jag på gymnasiemässa här i Täby och sen kanske till min underbara faster och mysa med henne och min sötis till kusin. Mys!

Vad ska ni göra idag?

1653624464 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar