söndag 1 juli 2012

You are beautiful, no mather your size

Hittade precis dom här två bilderna på Facebook precis och tycker att dom är klockren. Vi är så beroende av att veta siffrorna som står på vågens display. För dom flesta ska det vara ett lågt tal men för vissa, till exempel för mig. så är ett högt tal guldvärt. Vi är extremt noga med vad vi äter. Det ska vara låga eller höga kalorier, man ska äta sig mindre eller större. Det finns ett citat som lyder ''Hundar faller för ben, riktiga män faller för kött'', det håller på att bli helt tvärtom. Jag känner att det anses vara helt okej att mobba en som är ''mindre'' men inte en som är ''större''. När en ''mindre'' tjej lägger ut en bikinibild så är hon ''billig'' men när en ''större'' tjej gör det så är hon modig. Vart är vägen på väg? ALLA kroppar är vackra, oavsett storlek. Var er själva, ät på så länge som ni inte är i fara och älska den personen som ni är. Alla är unika och det är det som gör er till dom personerna som ni är .


You are beautiful, no mather your size <3




2 kommentarer:

  1. håller med dig heeelt. folk kan säga till oss smala '' shit så smal'' men så fort nån säger '' så tjock du är'' då är det fel? asså herregud.. det är EXAKT samma sak. jag blir sårad av kommentaren att jag är smal, jag vet det och försöker göra något åt det !
    du är bäst
    kram

    SvaraRadera