fredag 20 juli 2012

21.53

Pink fluffy unicorns dancing on rainbows, pink fluffy unicorns dancing on rainbows, pink fluffy unicorns dancing on rainbows, pink fluffy unicorns dancing on rainbows!!!!!


Haha OMG! Kan inte man ta tillbaks tiden på Karlberg? Iallafall så hade vi repition i kyrkan idag och det var så otroligt skönt att träffa alla underbara personer igen. Har saknat dom fett mycket trots att vi sågs igår. Jag hade jättesvårt att somna i natt för att ingen kom och kramade mig godnatt. Jag brukade alltid krama Pom när vi skulle lägga oss, även om det inte var hon som nattade oss. Det var liksom ett måste för mig så kändes helt sjukt att inte göra det igår. När jag åt frukost imorse var det också helt sjukt, tyst och tomt. Var var alla liksom? Men när jag kom till kyrkan och alla ledare frågade hur jag sov och kramade om mig så kändes det nästan som Karlberg och allt blev bra igen. Repet gick ganska bra trots att alla är sjuka. Vi har fått lägersjukan enligt våra ledare. Minns typ i måndags då alla låg och sov på sofforna och golven på rasterna, haha. Självklart så kom CF och störde oss, dumt. Åh vill tillbaks!

Imorgon konfirmeras vi klockan elva och sen ska jag ha mottagning med min fina släkt. På kvällen ska vi redan ha återtrräff i Skavlöten. AWSOME!!

1 kommentar:

  1. Hej Natalie!
    Hittade just din fina blogg! Beundrar dig verkligen och vilken häftig tjej du är!
    Men jag måste bara fråga en sak, gick du på en förskola som hette Kulan?
    För det känns som om jag känner igen dig från en barndokumentär som sändes på barnkanalen för jättelängesedan. Ta hand om dig!

    SvaraRadera