tisdag 3 juli 2012

Älskar dig!

Asså jag har inte varit så här lycklig på åratal känns det som. Jag och min allra allra allra bästa vän är sams nu efter flera månader av tafs. Jag känner mig hel igen. Elhi du är världens underbaraste. Du är verkligen min lillasyster som jag kan bråka sjukt mycket med och alltid bli sams med. Som vi sa i parken, även om det kan gå veckor utan att vi pratar med varandra så är det alltid vi två och jag har förstått att det är sant nu. Enligt mig så är bråk mellan bästa vänner positivt i längden för det stärker vänskapen. Man inser verkligen hur mycket som personen betyder för en.

Jag har varit bästa vän med Elhi i ett år nu och det har varit det bästa året i mitt liv. Jag har haft så roligt med den här tjejen samtidigt som vi har tröstat varandra. Minns förra sommaren då hon nästan bodde här, haha. Vilka minnen! Imorgon ska vi träffas för första gången sen valborg. Akta dig Elhi, jag kommer att bomba dig med massa pussar!


Om två dagar åker vi på konfa och vi är så taggade. Messade precis med en som också ska med och han verkar as schysst. Sommarn'12 kommer bli awsome!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar