fredag 13 juli 2012

Drömresa

Har fått en fråga om vart min drömresa går och svaret är Italien. Jag tycker att det verkar så fint där, gammaldags och lugnt med det verkar också vara ett sjukt roligt partyliv där. Såg när dom från Jersay Shore var där och dom verkade ha grymt kul. Dock är jag ju en aning lugnare än vad dom är  men ändå. Jag älskar att festa och längtar efter att få gå ut på klubbar när jag blir arton. Inte för alkoholens skull men älskar att dansa på fester. En till anledning till att jag vill åka till Italien är maten. Jag vill prova en äkta Italiensk pizza och pastarätt. Jag är helt galen i Italiensk mat, speciellt pizza. Jag skulle också vilja  se Julias hus, alltså Romeo och Julia. Det skulle vara häftigt. Finns mycket som jag vill göra där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar