torsdag 5 juli 2012

IDAAAAAAAAAAAAAG! :D

Heeej alla!

Det har aldrig pirrat så här mycket i min mage förut. Om lite mer än två timmar sitter jag på bussen mot lägret. Aaaah OMG! Ikväll kommer jag att sova i ett rum med fyra andra, äta i en matsal, ha andakt och massa andra annorlunda saker. This gonna be fun! Jag har precis packat klart min resväska och ALLT fick plats, as bra ju!  Just nu så väntar jag på att mamma ska fixa klart sig och sen ska vi till Täby och köpa minne till kameran. Ni ska få en bildbomb när jag kommer hem! :D

Det här är mitt sista inlägg via datorn på två veckor men har gjort åtta stycken tidinställda inlägg som kommer vid lunch, hann inte göra fler. Jag ska försöka att göra så mycket Just nu inlägg via iPhonen som jag hinner, men tänker inte sitta vid mobilen hela tiden haha ^^. Jag ska också passa på att tillägga att jag inte kommer att kunna godkänna kommentarer medan jag är borta så gör det när jag kommer hem.

Ni får har det så sjukt bra nu mina söta läsare. Love you all! Miljoner pussar på er!<333333333

1 kommentar:

  1. Gillar din blogg riktigt mycket och den är bara bäst.

    SvaraRadera