tisdag 3 juli 2012

22.53

Vilken dag det har varit idag! Har gjort så mycket och är helt slut nu. Besöket hos logopeden gick jättebra. Jag fick äta två typer av mat (en lätt och en svår) och fick se en film om hur halsen ser ut. Känner mig inte lika rädd att sätta i halsen längre. Åt två hela toast nyss och det var grymt gott och var inte ett dugg orolig. Känns så skönt att kunna äta utan att vara orolig, speciellt nu när jag åker iväg. Efter logopeden så var jag på Sodexo och hämtade min permo som varit på lagning och sen åkte jag hem. Hemma så packade jag lite innan Elhi kom och vi drog ut. Vi var ute i typ en timme och snackade. Vi har också spelat Roundble mot Tompan från konfan och tävlat om glassar. Tydligen så vann han (inte) så vi är skyldig honom två glassar på konfan. Appbopå glass på konfan så heter kiosken där vi får handla prästbyrån, lite fyndigt, haha.

Nu ska jag lägga mig, är dödstrött och ska upp klockan tio imorgon bitti. Ska åka och lämna mina stolar på lägret så att jag kan åka buss med dom andra på torsdagen. Roligare att åka med dom än att åka helt forever alone i en färdtjänst.

Puss!

2 kommentarer: