måndag 2 juli 2012

SOL!

Heeej bloggen!

Vaknade vid halv elva och har inte haft lugn och ro sen dess. Jag har tvättat två fulla maskiner och sitter och väntar på att tumlaren ska bli färdig så att jag kan slänga in den sista tvätten. Jag har också börjat att packa lite smått men problemet är att jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha med mig. Nästan hela min garderob ligger på mitt golv just nu och det finns jättemycket i tvättstugan också. Typiskt oss tjejer, vi tar jämt för mycket, omedvetet. Håller ni med?

Jag är fett glad för övrigt. Kollade nyss på värdet på min iPhone och det ska vara sol och över nitton grader ända tills på lördag. SWEET!


Nu ska jag fixa mig lite och dra och hämta Erik med pappi. Man måste ju passa på att vara ute då det är så här bra väder, ellerhur? ;)


Puss och kram, skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar