torsdag 15 december 2011

Torsdag

Ouuuff vad skoldagen var nice! Började klockan 8:00 med engelska en stund. Sen hade jag bild och blev klar med min uppgift. Den blev sjukt bra. Fick reda på mitt betyg också. Fick B! Asså Vg+. Är sjukt glad. Sen var det matte och vi fick popcorn och julmust samt våra betyg. Fick E (G). Sen på musiken sjöng vi jul låtar. Haha, det var fett kul. Det var julmat till lunch, inte alls gott. Köttbullarna var fett små, sjukt söta. Efter lunchen hade vi åttor matte med niorna. Riktigt pinsamt var det! Borde inte vara det för att jag egentligen ska gå i nian men skämdes as mycke. Vet inte varför. Men aa, vi var i grupper som bestod av typ fyra åttor och sex nior. Det vi gjorde var att gå runt i skolan och löste matte uppgifter i två timmar. Jävligt svårt. Lärde mig inget heller eller jo en sak, man ska aldrig lukta i en matgrädds förpackning. Fyfan det stank spya. Haha. DET var det enda jag lärde mig på hela skoldagen. Bästa dagen på länge faktiskt. Inget hände speciellt så men var glad och mådde bra hela dagen för en gångs skull. Skönt att jag börjar må bättre igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar