tisdag 20 december 2011

Jullov!

Hejsan mina söta läsare!
Har nyss kommit hem från fritidsgården Myran. Haft en rolig kväll där med Mickan, Sofia och Kripp. Vi gjorde inte så mycke, spelade lite fotboll och Wii med sköna ledare. Haha, seriöst dom är skit roliga. Avslutningen var rätt kul. Förutom att vi var tvungna att stå ute i kylan och kolla på rektorns tal osv. Jävligt kallt! Efter den gemensamma avslutningen samlades vi i vårt hemklassrum och fick betygen, fika och sjöng. Sen blev det jullov!

Sjukt snabbt den här terminen har gått. Snart väntar en ny termin med nya tag. Ska verkligen ge allt i skolan då. Brukar gå ner i höst deperitioner och gör inte mitt bästa i skolan. Jag mår så mycke bättre på våren så mina betyg kommer höjas. Tänker börja med svenskan, engelska och matten eftersom dom är allra viktigast, sen SO, kemi och teknik. Sist prioterar jag dom praktiska ämnena, gympa, bild, hemkunskap och sy-slöjd. Dels
för att dom är inte så viktiga men också för att jag har lätt för dom. Jag älskar bild och hemkunskap, gillar gympa relativt mycke men hatar sy. Så allt utom sy kommer jag höja garanterat. Eller aa. har ju redan MVG i bild och det ska jag fortsätta att ha. Men först ska jag ha ett skönt lov och samla ny energi! :)
Nu ska jag svara på tidningen Fridas frågor och lyssna på lite skön musik.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar