fredag 30 december 2011

Svar


Cicci sa...
vad är det för handikapp du har?
Vad tycker du är roligast med skolan och vad tycker du är tråkigast?

Hur ofta är du med kompisar efter skolan?

Hur är det att leva med ett handikapp?

Vad är det för handikapp du har? :)



Svar:
1. Det roligaste är nog bild och det tråkigaste är typ sy-slöjd, matte, NO-ämnena och engelska
2. Vi har ofta jätte mycke prov och läxor så tiden efter skolan går åt till att plugga tyvärr, kompisar får man vara med på helgerna men visst ibland är jag med dom efter skolan också.
3. Asså den frågan är jätte svår att svara på eftersom jag inte har levt utan ett handikapp så jag har liksom inte tänkt på det.
4. Som jag skriver i presentationen och i fliken Mitt handikapp så har jag en cp-skada :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar