onsdag 21 december 2011

Svar :)




Sandra sa...
Vart bor du?
Har du ngn bästa vän?
Varför började du blogga? :)


Svar:
Lite utan för Stockholm
Ja flera, tex Elhi
Jag tycker att folk borde få mer kunskap om vad handikapp går ut på och att det finns fler olika handikapp med olika grader. Det är därför jag bloggar, för att folk ska få mer kunskap och förståelse :)


fashionista sa...
får du många frågor om ditt handikapp på bloggen och i skolan och så?
kram! ;)

Svar:
Ja på bloggen får jag det men inte så myckei skolan, mest när jag precis hade börjat där. Kram! :) 

amanda sa...
Oj, jag har 2 frågor. 1: Är det svårt att leva med CP skada?
2: Blev du rädd när du fick reda på att du hade CP?

Svar:
1. Nja lite ibland bara. Inget jag tänker på.
2. Asså, ingen har berättat för mig att jag har det. Jag bara visste det automatiskt, som att man vet sitt namn automatiskt. 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag undrar lite saker om killar. Har du haft nåt förhållande än? Hur många? Är du redo att inledda ett förhållande just nu? Gillar du nån just nu? Jättebra blogg!

    SvaraRadera